lørdag 15. august 2009

Heisann!

Jadda! Det måtte jo skje en gang. Hos alle oss utvekslingsstudenter (og hos alle andre også forsåvidt) er det jo blitt en trend det å ha blogg. Nå har i hvert fall jeg også ? omsider ? lagd meg en! Jeg vurderte i lang tid om jeg faktisk skulle gidde, men så fant jeg ut at jeg ikke kunne skuffe fansen. I entall. Ja, miss Maria Haugstad, du lovte å bli fast leser, så værsogod :)Det er i dag nøyaktig en uke (dvs hvis man regner med dagen i dag, og det gjør jeg) til jeg er på flyet på vei til Frankrike. Hva ER det jeg har begitt meg ut på? Jeg har enda ikke fått vite hvor jeg skal, jeg kan absolutt ikke fransk, og (prepare yourself!) jeg får ha med meg 20 kg bagasje. 20 kg. Det er en ferie på to uker det! De som skal til USA får ha med seg dobbelt så mye. Det er en smule urettferdig.Uansett, jeg regner med å fylle denne bloggen med hjemlengsel, opplevelser og egentlig alt mulig som kan forekomme i løpet av ett år. Jeg gleder meg! Og gruer meg. Jeg vil si det er 50-50. Eller kanskje litt mer 40-60. Gledingen er størst. Tror jeg ..

Hade :)

1 kommentar:

  1. Jeg tenker litt sånn 100-100 til du drar, fordi: 100 på venstre siden er at jeg kommer til å savne deg kjempehardt, klassen blir litt tom uten deg. Mens 100 på den andre siden er jo at du kommer til å få det kjempegøy, superbra, og überkult, OG, bli supergeni sånn at du knuser meg i alt når du kommer hjem, og det blir kjempekos! :)

    - Mio

    SvarSlett