fredag 5. februar 2010

Der dro min rare tyske venninne..

I dag dro anna maria.

Hun la igjen en tom pult ved siden av meg på skolen, og et tomrom inni meg.

Jeg savner henne allerede,

Har ikke mer å skrive bortsett fra at jeg uvitende FRIVILLIG meldte meg til å holde presentasjon i fransktimen i morgen. Ønsk meg lykke til..

PS: jeg fikk 11 på BAC BLANC (tentamen) i FRANSK LITTERATUR! De andre i klassen fikk 5, 6, 7 osv = INGRI RULER :D (ble selvfølgelig "surnoted" da, siden jeg er etranger, men likevel!)
Dessuten fikk jeg og anna 16 på tpe'en vår!

- Karakterene stiger <3

2 kommentarer:

  1. Ka e surnoted og etranger? E da fancy ord eg burde kunna på engelsk, eller vanskelig fransk?

    SvarSlett
  2. åj, sorry ;P
    sur = over
    note = "notert" eller vurdert
    så overvudert egentlig :P og etranger er utlending rett og slett! tenkte det minnet om engelsk, men det beviser jo bare mine synkende engelsktalenter .

    SvarSlett