onsdag 27. januar 2010

Ingri kan ikke lenger norsk

Seriost. Jeg kan ikke skrive ordentlig norsk lenger, og det skremmer meg. Jeg har sorenmeg glemt mitt eget spraak! Faar se aassen det gaar seg til neste aar, men jeg er litt stresset. Dessuten har jeg glemt nesten all engelsk. Gulp.

Ellers gaar det fint; paa lordag skal vi ha avskjedsfest for anna, og paa torsdag skal jeg til Louise og sove over. Det er ingen stor greie, men det er faktisk den forste gangne vertsfamilien har sagt ja til det! Strengt? eh, ja. Men det er liksom HELT andre regler her enn i Norge, i alle fall hos meg. Jeg trives egentlig bare bedre og bedre, nesten slik at jeg faar litt daarlig samvittighet. Burde jeg ikke lengte hjem mer? Men etter 5 maaneder med graae dager, nostalgi og hjemlengsel saa fortjener jeg aa trives litt altsaa :) Selv om jeg savner dere hjemme MASSE!

Snart er det en del bursdager paa vei:
Nora <3, den 30 januar; jeg har IKKE glemt det :)
Stine den 1. februar :D du blir fjortiss!
Mamma, den 5. februar, jeg skal ikke skrive alderen, for det tror jeg ikke du vil :) selvom du ikke er gammel enda da!
Og snart meg sjael :D det er faktisk ikke lenge til jeg blir VOKSEN!

2 kommentarer:

  1. Når du huske "nostalgi", trur eg du klare deg te neste år:P

    SvarSlett
  2. eeh , det er bare fordi vi sier nostalgie her og :P

    SvarSlett