fredag 1. januar 2010

GODT NYTTÅR 2010!

Ok, godt nyttår alle sammen! Bon nouvel an!

I går kom Ylva til meg for å feire nyttårsaften med meg, slik at vi begge slapp å sitte alene hjemme med vertsfamilien den eneste nyttårsaftenen vi får i frankrike. Så jeg hadde snakket med Hamza, en fransk gutt som var ett år i sverige på utveksling og snakker flytende svensk, og han hadde besøk av en svensk jente + en tysk gutt. De skulle på fest i Douai og han sa at selvfølgelig kunne jo jeg og ylva være med, noe som reddet meg veldig fordi det var ikke særlig mange festmuligheter å velge mellom. Det var i alle fall superkoselig, alle var dødshyggelige og syntes det var kjempegøy med utvekslingsstudenter. Men jeg måtte jo selvfølgelig gjøre brakentree da, gjett hvem som (etter å ha lagt opp jakkene og veskene i overetagen) klarte å tryne ned HELE den stupbratte, smale trappen med sine høye hæler? Jo -jeg. DØDSflaut, for ikke å si SYKT vondt. I dag morges da jeg våknet opp hadde jeg en svær, blå-rød kul på det høyre låret, den høyre leggen er helt skrapt opp, og jeg har kjempevondt i den høyre skulderen pluss bakdelen av ryggen. Kort sagt har jeg PAIN i hele den høyre siden av kroppen - men det var verdt det da :D Vi smelte på "Botten Anna", og madcon og da klokken skrek tolv skrek alle "vive la norvege et la suede", så det var jo ganske artig.

Nå er jeg trøtt, sov ikke så masse i natt.

MEN - nå begynner nedtellingen på ordentlig :D SNART KOMMER JEG HJEM!

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar