tirsdag 20. april 2010

Hei igjen

Nå er det så lenge siden jeg har vært på bloggen at jeg nesten hadde glemt passordet. Jeg er ikke en gang lei for det, jeg har ikke noe å skrive om. Dvs, jeg har egentlig FOR mye å skrive om, men det er ting som jeg liksom ikke klarer å sette ord på
Feks Monaco-turen. Det var rett og slett HERLIG, det var noen av de mest fantastiske 6 dagene i mitt liv. Du skulle ikke trodd det, 40 ungdommer fra alle forskjellige verdenshjørner samlet på et hotell i sørfrankrike.. Det var bare genialt, en uke fri for fordommer, hjemlengsel og vanskeligheter. Jeg bare lo. Jeg har på følelsen at jeg lo hele uka - helt til hjemreisen da jeg og Nathalie satt og gråt på toget og fikk rare blikk fra medpassasjerer. Jeg beklager, men jeg så veldig stor grunn til å gråte akkurat da. Når søren skal jeg se igjen mine vnye venner fra Florida, Finland, Taiwan, Washington og AUSTRALIA?! Det er ikke akkurat helgetur-materiale..
Men det var så verdt det!

Heldigvis at jeg har Nathalie 2 timer borte i lille Norge <3

Den turen var virkelig unik - og jeg elsker forresten den grusomme sangen Rain av Mika.. Pluss en hel del andre sanger som ble "ukas sang" (det ble en god del drittsanger). Men det beste var nok å synge Idyll og andre Postgirobyggetsanger for full hals på bussen med Nathalie når alle ville sove og synes de norske jentene kunne holde kjeft. Jeg var ikke sliten, jeg sov omtrent ikke hele uka, og da jeg kom hjem til vertsfamilien bare døde jeg i senga.

Nå har skolen begynt. Nok om det - jeg sier bare ordet: BACer (eksamener)

Jeg KOMMER SNART HJEM!!!

Så håper jeg VELDIG sterkt at den derre Katla-vulkanen ikke bryter ut også. Da får den en skikkelig sint ingri på besøk..

<3

1 kommentar:

  1. Naar kommer du hjem? Gleder meg masse til aa se deg igjenn <3

    SvarSlett