torsdag 17. desember 2009

BIENTÔT NOËl :D

Nå er det snart jul og julestemningen bare stiger! For øyeblikket hører jeg på franske techno-julesanger med mine tre brødre, mine "let it snow" og "dreaming of a white christmas" sugde nemlig..

I går klarte jeg å beskylde mine brødre for å ha åpnet kalenderen min uten lov. Da jeg kikket ned i Anna Maria-Kalenderen var det nemlig ingen nr 15, trøtt som jeg var glemte jeg at det var den 16. i går.. SÅ, da de tre guttene kom hjem fra skolen skrek jeg "HVEM HAR TATT GAVEN MIN?!" og laget en masse styr helt til Paul påpekte at det var en gave med 16 på nede i esken. Jeg ble ganske flau og prøvde å unnskylde meg så best jeg kunne.

I går var Hugo utrolig søt. Han er riktignok alltid søt (utvendig), han ser ut som en engel - men oppførselen er noe HELT annet. Han er riktig ekkel når han virkelig prøver. I går derimot ville han gjøre "callins" med meg, dvs kose :) Han er bitteliten og det er sjeldent han er kosete, så jeg ble skikkelig glad når han ga meg masse klemmer og sa "je t'aime" og "je t'adore"! Så telte vi hvor mange måneder jeg blir her, og han prøvde hele tiden å telle med juli og august også. Etterpå var brått kosestunden over og jeg fikk slengt "ingri, tu pue" (du stinker) i trynet, før han latet som han prompet og stengte seg inn på do.
Charmant.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre natt til 2010. Jeg HÅPER jeg kan feire med venner - jeg har liten lyst til å sitte med v.familien hele kvelden.. jaja, vi tar det som det kommer og med et smil:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar