mandag 14. desember 2009

JULESTEMNING <3

- Ukas mest depressive sang: driving home for christmas
- Beste julesang: en bussjåfør, på fransk er det faktisk en JULEsang. "un beau sapin (juletre), un beau sapin"
- Beste serie: PRISON BREAK! V.far har ALLE sesongene! Jeg har sneket til meg en cd av gangen og smugser på rommet mitt :D


Jeg må bare si jeg er superlei meg til dere jeg ikke har svart på mail på lenge! Det kommer, skal få opp farten! <3

Ellers så har jeg en sypervenninne i klassen! Gjett om ikke Anna smelte opp en julekalender til meg da, ettersom jeg har klagd og klagd over den teite posten som har rotet opp min. Herligere jente finnes ikke!

2 kommentarer:

  1. Deilig med julestemning! Mitt hode er fortsatt i oktober :p Her er det ikke jul enda for å si det sånn. Men håper på at den kommer til neste uke en gang.

    Jeg skrev forresten en kommentar på et innlegg der du hadde en dårlig dag. Bare sånn at du får med deg at jeg skrev. Hihi klem <3

    SvarSlett
  2. Heldiggris, mange fine pakker i kalenderen? BTW, om du ikke har sett det saa er det bilder ute fra rebell forestillingen, tror det var et bra show :)

    SvarSlett