mandag 2. november 2009

Neidasåe

Høstferie og halloween ja. Det er visst ikke så kult i franskland. På halloween var jeg på kino med noen jenter og gutter og så "the descent 2", den var skummel som søren. Jeg og Anna Maria spiste popcorn (med sukker på som ekte franskmenn) og snakket sammen under hele filmen for å holde roen. Jeg takler egentlig ikke skrekkfilmer nemlig, men jeg vil vel si at den var litt teit i lengden. Etterpå dro vi til Letitzia for å synge singstar og spise godteri. Artig var det så visst, men jeg savner nesoddfeiringen for å si det sånn.

I dag har jeg vært i Lille med Anna Maria og spist dødsdigg sushi og shoppet masse (som vanlig)! Desverre har jeg ikke funnet meg vinterjakke (som egentlig var det jeg lette etter), men jeg fant masse annet :D Ellers så toppet dagen seg da jeg snakket med Jon, Markus og Jørgen! :D savner dere alle tre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar